Alegerea unui afiș potrivit

Nu știu dacă v-am zis că eu locuiesc în provincie. Ba chiar într-un orășel micuț din provincie. Într-o zi, pe drumul ce duce spre municipiul din județul meu, aproape de intrarea în el, alături de alte afișe, am văzut un panou publicitar care, prin textul scris pe el, mi-a atras atenția. Din păcate, deși textul era interesant, culoarea și materialul erau de așa natură încât nu îți săreau în ochi, sau poate prea mici, și degeaba m-am uitat cu atenție, atât în ziua aia cât și de încă câteva ori când am trecut pe acolo, că la viteza mașinii nu am reușit să-l descifrez complet.

reclamă stradală

Ceea ce ne aduce la subiectul articolului de față. Afișul a fost unul din principalele instrumente de marketing și publicitate, încă din vremuri străvechi, când cuvintele marketing și publicitate nu existau ca atare. Cu toții știm de proverbul chinezesc „o imagine valorează cât o mie de cuvinte”. În timpurile moderne, psihologii au confirmat valoarea inestimabilă a imaginilor, care au efect fie că vrem, fie că nu vrem, fie că obișnuim să căscăm gura la reclamele de la televizor, fie că nu le luăm în seamă și ne credem invulnerabili la ele. Ei bine, nu suntem, și asta datorită faptului că aceste imagini se întipăresc în subconștient. Asta mai ales dacă sunt viu colorate.

Există o adevărată știință a alegerii culorilor și mesajelor ce vor fi transmise spre retină și bani grei se duc în această industrie, și asta tocmai pentru că afișele publicitare au efect. De exemplu, mai ales dacă mergi pe stradă cu mașina, afișul ar trebui să aibă culori vii, textul să folosească un font cu caractere mari și să fie scurt - deoarece nu vei avea timp să citești romane, trecând pe lângă el la volanul mașinii tale. Asta ca să dau un singur exemplu.

Dar să lăsăm aceste afișe publicitare stradale, deoarece ele sunt foarte scumpe, și să ne orientăm atenția spre ceva mai mic, mai practic și mai accesibil nouă. Dacă doriți să cumpărați niște afișe de dimensiuni mai mici, pentru noua dvs firmă sau pentru a promova un eveniment oarecare, le puteți comanda, în diferite formate (de la A4 la A0, pe hârtie foto, mată, lucioasă, dublu cretată, polipăropilenă etc) pe headprint.ro. Site-ul conține și un mic calculator ce vă arată suma totală exactă pe care trebuie s-o scoateți din buzunar pentru tipul și numărul de afișe dorite, după ce selectați toate opțiunile pentru ele. Foarte mișto.

HeadPrint are o experiență de 10 ani în acest domeniu și a rezistat, printre altele, probabil și prețului mic pe care îl afișează - asta o zic eu, fără să am alt reper de comparație decât bunul simț și sumele văzute pe acel calculator. Sume pe care vă invit să le consultați și dvs. Evident, comenzile se pot plasa direct pe net și afișele, pliantele sau ce doriți dvs să comandați vă vin acasă, prin curierat rapid. Și, da, puteți comanda și printruri mari sau sisteme expoziționale.

Încă nu sunt comentarii.

 
Design by PremiumBloggerTemplates.com