Alin Manea ne spune cât costă o campanie SEO eficientă

Dacă aveți un blog, un site sau un magazin online, atunci fără îndoială ați auzit de optimizarea SEO. Cuprinde acele modalități (complicate pentru unii, dar devenite o pasiune și un job pentru alții) care pot face ca site-ul vostru să devină mai „lizibil” pentru motoarele de căutare, în speță Google, și totodată mai relevant. Aceste două lucruri se traduc într-un avantaj net la capitolul trafic, deoarece Google va afișa site-ul dvs mai sus în rezultate. Iar dacă site-ul este un magazin online, de aici rezultă mai mulți clienți. Dar care este prețul unei campanii SEO eficiente și ce durată trebuie să aibă ea? Întrebări la care voi încerca să răspund în rândurile următoare.

campanie seo

Există câteva domenii unde, dacă dai o căutare pe Google, vei găsi multe informații ambigue. SEO este unul dintre ele. Nu trebuie să mă credeți pe cuvânt: dați chiar acum o căutare după consultanta SEO sau optimizare SEO sau ce cuvânt vreți voi și uitați-vă la capitolul prețuri. Unele agenții nici măcar nu au o rubrică specială pentru un preț estimativ. Altele îți recomandă să le scrii sau să le contactezi telefonic, pentru a-ți prezenta o ofertă personalizată. Într-adevăr, optimizarea pentru motoarele de căutare este un domeniu complex, care depinde de foarte mulți factori, așa încât nu se poate preciza un preț fix încă de la început. Într-un fel, este ca reparația unei mașini: mecanicul nu-ți poate spune un preț înainte să se uite efectiv la mașină. Dar asta îi poate determina pe unii posesori de site-uri sau magazine online să nu aibă încredere în SEO, traducând lipsa unor prețuri în lipsa de transparență. Pentru ei și pentru toți cei care mă citesc, o să vă dau în continuare câteva repere simple despre aceste prețuri SEO.

Ziceam în titlu că Alin Manea ne spune cât costă o campanie SEO eficientă. Pe site-ul din link veți găsi câteva preturi SEO pe care să le puteți lua ca punct de plecare atunci când vă gândiți dacă să investiți sau nu într-o astfel de optimizare a magazinului dvs online. Concret, o campanie SEO pornește de la 250 de euro pe lună și poate să ajungă până la 2000 de euro, iar pentru niște efecte notabile și persistente trebuie să vă gândiți, zic eu, la vreo 6 luni sau mai mult. Plaja prețurilor unei campanii SEO este atât de largă deoarece o astfel de campanie trebuie să țină seama de 5 factori:
  1. Numărul de cuvinte cheie
  2. Volumul de căutări lunare ale cuvintelor cheie
  3. Poziția curentă a acestor cuvinte cheie în Google
  4. Situația curentă cu backlinkurile și autoritatea site-ului dvs
  5. Obiectivele și așteptările clientului.
Evident, dacă vreți să ajungeți în primele rezultate pentru 100 de cuvinte cheie, va trebui să alocați un buget mai mare decât în situația în care ați dori să urcați în top doar cu 4-5 cuvinte cheie. Dar, în timp ce prețul maxim poate părea descurajant, nu trebuie să pierdeți din vedere că și o campanie seo ieftină poate fi eficientă. Doar că nu vă va aduce la fel de multe linkuri pe la fel de multe expresii și cuvinte cheie ca una cu buget mai mare, așa că saltul nu va fi atât de pronunțat. Dar, mai ales dacă nu ați apelat niciodată la SEO, chiar și o campanie la prețul minim poate să producă un salt brusc, de vreme ce vă va corecta anumite lucruri de fond, legate de optimizarea on-page, pe care poate până atunci le-ați ignorat.

Încă nu sunt comentarii.

 
Design by PremiumBloggerTemplates.com